Bowling Şişesi Plastik Olur
Cuma akşamı annemin iş arkadaşlarıyla birlikte Alsancak’ta Bowling oynamaya gittik. Evde benim de bowling oyuncağım var ama küçük. Gerçek bowling topu çok büyük ve ağırmış, ben oynayamadım. Zaten çok çirkin ve yüksek sesli müzik çalıyorlardı. Ama alt katta harika bir oyun alanı vardı, orada oynadım. Sonra biraz annemi seyrettim. Bazı şişeleri deviremedi ama yine de kazandı. Bowling şişesi plastik olur; cam olursa kırılır.

Annemin arkadaşları beni çok sevdi, ben de onları sevdim. Beraber fotoğraf çektirdik.
