Lego Klübünü Çok Seviyorum

Her hafta sonu TeknoKids Lego okuluna gidiyorum. Orada öğretmenlerle çeşitli oyunlar oynuyoruz. Benim projelerimi çok beğeniyorlar. Sonra annem ve babama sunum yapıyorum. Lego okulunda, bende olmayan çok malzeme var. En çok araba yapmayı seviyorum. Ayrıca resimler yapıp, boyamak çok hoşuma gidiyor. Lego okulunda benim gibi Lego seven arkadaşlarım da var. Okuldan sonra bazen Alsancak’ta geziyoruz, bazen de Inciraltı’na gidiyoruz.

1 1 vote
Article Rating
Subscribe
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments