Lego Klübünü Çok Seviyorum
Her hafta sonu TeknoKids Lego okuluna gidiyorum. Orada öğretmenlerle çeşitli oyunlar oynuyoruz. Benim projelerimi çok beğeniyorlar. Sonra annem ve babama sunum yapıyorum. Lego okulunda, bende olmayan çok malzeme var. En çok araba yapmayı seviyorum. Ayrıca resimler yapıp, boyamak çok hoşuma gidiyor. Lego okulunda benim gibi Lego seven arkadaşlarım da var. Okuldan sonra bazen Alsancak’ta geziyoruz, bazen de Inciraltı’na gidiyoruz.
