Kaverengi Jipim
Cumartesi günü sabah saat 7’de kalktım. Babamla annem uyuyordu, çok sıkıldım. Ben de lego projeleri yapmaya karar verdim. Eski proje kitaplarında bulduğum yeşil bir timsahı hemencecik yapıverdim. Sonra da rengarenk bir araba yaptım. Saat 9’da babamla annem uyanınca projelerimi görünce çok şaşırdılar. Aslında ben böyle bakarak proje yapabiliyorum ama serbest çalışma daha hoşuma gidiyor.
Öğle olunca babam beni Lego klübüne bıraktı. Klüpte serbest çalışma yaptık. Ben yeşil parçalardan ağaçlar, elektrik direkleri, klübeler gibi şeyler yaptım. Sonra babam beni klüpten aldı ve fuarda Türkçe Olimpiyatlarını seyretmeye gittik. Akşam eve dönerken de oyuncakçıdan üç kutu Lego aldık. Bir tanesi kocaman, kahverengi bir jip projesiydi. Akşam eve geç geldiğimiz için projeleri yapamadım ama pazar sabahı ilk iş olarak kahverengi jipime başladım.
Kahvaltı hazırlanana kadar jipi bitirdim. Ben projeyi yaparken babam da benim videomu çekmiş; sonra beraber seyrettik. Babamdan, daha önceki lunapark videomdaki müziği koymasını istedim. Çok güzel oldu.
Jiplerin lastikleri çok büyük olduğundan her yerde gidebilirler. Ama hızlı gidemezler, yarış arabaları çok hızlı gider ve jipleri geçebilir. Kahverengi jipimle oynamayı çok seviyorum. Gündüz diğer projeleri de yaptık ama kahverengi jipim hepsinden güzel oldu. Akşam eski kırmızı araba projesini yeniden yapmak istedim. Babam onun parçalarını ayıkladı. Minik bir parça hariç hepsini bulduk. Onu da kendi başıma yapıp bitirdim.
Yarın okulda oyuncak günü; yani istediğim bir oyuncağımı okula götürebiliyorum. Ya kırmızı arabamı ya da kahverengi jipimi götüreceğim. Henüz karar vermedim.


