Merhaba, benim adım Ilgaz Pınar… Dört yaşındayım. Babam ben doğunca bana bir web sitesi açmış ama orada hala bebeklik resimlerim duruyordu. Dört yaşıma basınca abi oldum, Yeni resimlerimi ve yazılarımı internete koymak istedim. Babam da bana bu bloğu açtı. Fotoğraflarımı kendim çekiyorum. Yazı da yazabiliyorum ama büyükler okuyamıyor. Sadece annemle babam okuyabiliyor. Bu blog’daki yazıları da ben söyleyeceğim, babam yazacak. Sonra ben biraz daha büyüyünce kendim yazacağım. Annem benim resimlerimi FaceBook’a yüklüyor ama burada da daha çok resimlerim olacak, bir de kendi çektiğim fotoğrafları koyacağım. Fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. En çok annemin komik fotoğraflarını ve Lego’larla yaptığım modellerin fotoğraflarını çekiyorum. Bir de gezerken mesela beğendiğim birsey olursa fotoğrafını çekip sonra anneme ve arkadaşlarıma göstermek istiyorum. Son zamanlarda eskimiş tabelaları çok merak ediyorum. Üstünde ne yazdığını babama soruyorum ama bazen çok eski olduklarından okuyamıyor. Yeni tabelaların da fotoğraflarını çekersem sonra onlar eskiyince ne yazdığını hatırlayabiliriz. Hepsini bloğuma yükleyeceğim sonra bakarsınız.
Biz ailecek gezmeyi çok seviyoruz. Şimdi yaz geliyor, biz de çok gezeceğiz, mesela plajlara veya parklara gideceğiz. Oralarda da resimler çekersem internete koyacağım.
Bütün çocuklar gibi ben de oyun oynamayı çok seviyorum. En çok legolarımla oynuyorum. Küçük arabalar da güzel onlarla da şehircilik oynuyoruz ama babam arabaları konuşturmuyor. Sadece küçük adamları ve gözleri olan arabaları konuşturuyor. Şimşek Mc Queen’in de gözleri olduğundan onu konuşturuyor. Annem bütün arabaları konuşturabiliyor.
Size biraz da annem ve babamdan bahsedeyim: Annem fabrikada çalışıyor, çok komik birisi. Ben onu çok seviyorum. Beni hep güldürüyor. Babam da galiba sihirbaz; ya da tamirci gibi birşey. Ben de büyüyünce baba olacağım. Ama şimdi abiyim.
Internet’i çok seviyorum. Youtube’da videolar seyrediyorum. En çok Mystery Guitar Man’i seviyorum; çok komik bir abi. Bazen merak ettiğim bir şey olursa babamla internette onun resimlerini arıyoruz. Annem de FaceBook’tan bana teyzemlerin, halamların ve kuzenlerimin resimlerini ve videolarını gösteriyor. Internet olmasa hiç iyi olmaz. Mesela benim odamda internet çekmiyor, sadece oyun oynanabiliyor. Ama salonda video seyredilebiliyor. Bazen anneannemle ve teyzelerimle internetten konuşuyoruz. Telefondan daha güzel, çünkü telefonda çok sıkılıyorum.
Spor yapmayı çok seviyorum. Bir sürü topum var ama iki tane gerçek topum var. Bazen babamla stadyuma veya basket potalarına gidiyoruz. Basket oynarsak dribbling yapıyorum. Eskiden sadece iki kere zıplatabiliyordum şimdi çok zıplatıyorum. Büyük pota olursa atamıyorum ama babam bazen beni havaya kaldırıyor. Evde de çok büyük bir potam var, ama gerçek basket topuyla odamda oynayamıyorum, çünkü çok ses çıkarıyor. Ben de yumuşak topla oynuyorum.
Şimdilik bu kadar. Görüşürüz.

ILGAZCIM BEN MELİKE ABLAN BLOGUNA BAYILDIM İNŞALAH Bİ DAHA OYUN OYNAYABİLİRİZ